marți, 6 noiembrie 2012

Compuneri de clasa 1 clasa a 2 a si clasa a 3 a

Idei de compunere pentru elevi de clasa 1, clasa 2 si clasa 3. Compunerile au un rol important pentru copii deoarece ii ajuta sa se exprime si sa isi dezvolte vocabularul.

Teme de compunere pentru scoala:

O aventura pe mare
Aventura cu pirati
Despre aer
O zi de duminica
Animalul de companie
Doamna educatoare
De dimineata
Magazin de jucarii
Ghiocelul
Furtuna
Familia Mea
sfarsit de vara
Ziua mea
Ziua pamantului
Ziua copilului
Ziua mamei
8 Martie
Puiul de veverita
Venirea primaverii
Scoala de vis
De vorba cu un fulg de nea
Ziua de nastere
Prima zi de scoala
Elev in romania
Prima mea vacanta
Literele si numerele
Alfabetul pas cu pas
Palaria
Colegii mei de clasa
Pisicuta mea
Jucaria mea preferata
Colegul meu de banca
A venit vacanta de iarna
O scrisoare catre Mos Craciun
Serbarea de Craciun
Compunere despre Toamna
In jurul bradului
La colindat
Cea mai draga persoana, Mama
Animalele din ograda
Toamana aurie
Descriere de primavara
Sf Nicolae
Magia Iernii
O zi de primavara
Anotimpurile
O aventura in parc
Povestea unei picături de apă
Inceput de an scolar
Ce se gaseste in aer
Un weekend la bunici
O excursie minunata
Catelul, cel mai bun prieten al omului
Doamna educatoare - a doua mama
Toamna in parc
Toamna trista
De unde vine toamna
O zi obisnuita
Grupul de pe strada mea
La padure
Stropi de ploaie
Grupul de joaca
De ce imi place toamna
De vorba cu o randunica
De vorba cu iarna
O intamplare amuzanta
Primavara infloresc gradinile
Excursie la munte
Primavara in natura
A sosit primavara
Ziua mea de nastere
Petrecerea mea
Ghioceii
Compunere despre martisor
Invatatoarea mea
Casa mea
O intamplare amunzanta la scoala
O zi de iarna la sanius
Camera mea
Descriere de vara
Sirag de saniute
Scrisoare catre Mos Niculae
La bunici
Anotimpul Iarna
O aventura de iarna
Rasaritul si apusul Soarelui
 Aventuri din epoca de piatra
Noul an scolar
O zi de sambata
Cum petreci un weekend
Papagalii vorbitori
Scoala este a doua casa
Toamna aurie
Toamna in livada
Frunze triste
De Revelion
Stelele de pe cer
Ploaia
Padurea de langa rau
Pagini de jurnal
De ce imi place vara
De vorba cu luna
Colegul de banca
Petrecerea de ziua mea
Sfarsit de toamna
In excursie la Zoo
Pisica si catelul
Parintii mei
In vizita
Pauza mare de 10 minute
Cum as vrea sa fie parintii mei
Scrisoare catre mama
De vorba cu o randunica
Inceput de toamna
Peisaj de iarna
Iarna, vrajitoarea cea urata
Craiasa zapezii
Iarna cerne norii de zapada
Scrisoare catre Mos Craciun
Cum sunt bunicii mei
Descriere tata - personaj
Aventura in lumea insectelor
Apusul soarelui la munte sau la mare
 Aventuri in lumea cartilor
Sfarsit de an scolar
Compunere despre weekend
Animale exotice
Ora de ecologie
Ramas bun, doamna invatatoare
Scoala a doua familie
Sfarsit de toamna
      My best friend
Toamna tarzie
Felicitari de Anul Nou
Vizita pe alta Planeta
De paste
De ce plang norii
Sfarsit de sarbatori
Sunt mandru ca sunt roman
De vorba cu o floare
Cartea de bucurii

Aveti recomandari de titluri de compuneri pentru clasele mici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...