luni, 21 ianuarie 2013

Titluri de compuneri de vara




Cauti idei sau titluri de compuneri despre vara? 


Vrei sa scrii o compunere si nu te-ai decis ce titlul sa alegi? Am selectat si postat cateva idei special pentru aceasta tema - VARA!




Clasa 1: Prima zi de vara
Clasa 2: Vacanta petrecuta la bunici
Clasa 3: O zi din Vacanta Mare
Clasa 4: De ce iubim Vacanta?
Clasa 5: O zi de vara
Clasa 6: O intamplare din Tabara de Vara
Clasa 7: La mare cu parintii
Clasa 8: O amintire frumoasa de vara
Vara la tara
Vara la mare
Inceput de vara
Vara in gradina
Vara, anotimpul meu preferat
De ce imi placa vara
O intamplare amuzanta din vacanta de vara
Vacanta Mare a sosit!
De unde a venit vacanta?
Vara la scaldat
Compunere scurta despre vacanta
Vacanta Mare in 20 de randuri
Jocuri de vacanta
La pescuit in vacanta de vara
O zi de vara
tabara de vara
La piscina
Compunere descriptiva de vara
Vacanta in Franta
Vara in Gradina
Activitati haioase de vara
Cea mai frumoasa vacanta de vara
Intamplari hazlii vara
Hobby de vara
Karaoke in vacanta de vara
Zilele lungi de vara
vara pe camp
Carti citite in vacanta
Ploaie de vara
Padurea in zilele de vara
O excursie in padure
Sfarsitul vacantei de vara
Filme vizionate la cinetograf
Incheierea unei zile de vara
O zi de vara
Despre Zina Vara
Sfarsit de vara
Prima zi de vara
Activitati exrtascolare de vara
Cum mi-am petrecut vacanta mare
Vacanta mea 3D
Ce mica este vacanta mare
Vacanta de vara de nota 10
Noapte de vara
Vacanta de vara petrecuta la bunici
Weekend de vara petrecut cu parintii
Cea mai frumoasa amintire de vara
Concediu din vara petrecut la mare
O calatorie de vara
Un vis de vara
La scaldat cu prietenii
Jocuri amuzante din vacanta mare
Sporturile preferate de vara
O noapte speciala de vara
O amintire frumoasa de august
Mult asteptata vacanta mare
prietenii mei
animalul meu preferat
Cum mi-am ajutat bunicii in aceasta vara
De ce iubim Vacanta Mare?

Un comentariu:

  1. As adauga cateva titluri:

    Amintirea noptilor de vara
    Vara in viziunea bunicii mele
    Ultima noapte de vara
    De ce iubesc cel mai calduros anotimp
    Cate activitati are un pusti de 10 ani in vacanta de vara?
    Cea mai memorabila amintire de vara
    Lectura de vara

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...